INFOLINIA:
0 801 014 143
531 799 150
32 441 61 85

Napewno chcesz się wylogować?

Wyloguj się


ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA



1. Jak odnaleźć konkretny produkt?

2. W jaki sposób można złożyć zamówienie?

3. Jak kupować poprzez sklep online?

4. Czy konieczna jest rejestracja w sklepie przed dokonaniem zakupów?

5. Kiedy można liczyć na indywidualną wycenę zamówienia?

6. Jaki jest koszt dostawy?

7. Jak zapłacić za zakupiony towar?

8. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

9. Czy można osobiście odebrać zamówiony towar?

10. Czy można otrzymać fakturę oraz podać inny adres do wysyłki niż ten z faktury?

11. Gdzie można sprawdzić status zamówienia?

12. Czy oferowane produkty posiadają gwarancję?

13. Czy można odstąpić od umowy i zwrócić towar?

14. Jak reklamować zakupiony towar?







1. Jak odnaleźć konkretny produkt?
Odszukanie możliwe jest poprzez wyszukiwarkę znajdującą nad górnym menu, przez górne menu bądź poprzez wybór odpowiednich kategorii produktów wyświetlanych na głównej stronie oraz podstronach sklepu.
 

2. W jaki sposób można złożyć zamówienie?
W zależności od indywidualnych preferencji oraz wygody, Klient może złożyć zamówienie:
- poprzez dodanie produktów do Koszyka i zrealizowanie zamówienia wg kolejnych kroków prezentowanych w Koszyku;
- poprzez wysłanie zapytania ofertowego na adres: zapytaj@elektrotip.pl;
- telefonicznie, dzwoniąc pod numer 531 799 150.
 

3. Jak kupować poprzez sklep online?
Poprzez wyszukiwarkę znajdującą nad górnym menu, przez górne menu bądź poprzez wybór odpowiednich kategorii produktów - wyświetlanych na głównej stronie oraz podstronach sklepu, należy odnaleźć dany produkt. Nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę ofertową produktu, gdzie po zapoznaniu się z jego opisem, poprzez kliknięcie przycisku "dodaj do koszyka", wybrany artykuł znajdzie się w Kasie. Następnie należy przejść "do kasy" (przycisk w prawym górnym rogu strony).

Po otwarciu Koszyka trzeba wypełnić poszczególne rubryki: dane adresowe (pod paragon, fakturę), metoda wysyłki, metoda płatności. Na dole strony prezentowane jest "podsumowanie zamówienia", gdzie wyświetlają się szczegółowe dane co do zamówionych produktów. Poprzez kliknięcie przycisku "złóż zamówienie", a następnie "złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty", zamówienie zostanie wysłane do realizacji.
 

4. Czy konieczna jest rejestracja w sklepie przed dokonaniem zakupów?
Nie, nie ma konieczności rejestracji ani logowania się na stronie sklepu w celu dokonania zakupów. Rejestracja stanowi opcję dla osób zainteresowanych np. możliwością śledzenia swojej historii zamówień.
 

5. Kiedy można liczyć na indywidualną wycenę zamówienia?
W przypadku większych zamówień przygotowujemy specjalną – indywidualną wycenę, dzięki której Klient otrzymać może jeszcze korzystniejszą cenowo ofertę. Zamówienie wyceny odbywa się poprzez ten formularz
 

6. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy zakupionego towaru zależy od wybranej metody wysyłki:
- DPD: kurier 15zł / kurier pobranie 20zł;
- Poczta Polska: paczka 11zł / pobranie 15zł / odbiór w punkcie 8,97zł;
- paczkomaty InPost: paczka przedpłata 8,99zł / pobranie 14,97zł.

Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy – bezpłatnie.
Przy zakupie o wartości większej niż 500 zł przesyłka GRATIS!  
Sprawdź szczegóły.
 

7. Jak zapłacić za zakupiony towar?
Za zakupione na Elektrotip.pl produkty zapłacić można poprzez serwis internetowych płatności Przelewy24.pl, za pośrednictwem przelewu zwykłego z konta (tzw. przedpłata) bądź przy odbiorze – za pobraniem u kuriera, w paczkomacie lub podczas odbioru osobistego w naszej firmie. Szczegółowe informacje dostępne tutaj.
 

8. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Na czas oczekiwnia na zamówione produkty składa się czas realizacji zamówienia (1-5 dni) oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki.

Czas potrzebny na dostarczenie przesyłki zależy od wybranej metody wysyłki:
- 1 do 2 dni roboczych dla przesyłek kurierskich DPD oraz paczkomatów InPost 
(w 90% przypadków jest to 1 dzień),
- 2 do 4 dni roboczych dla przesyłek Pocztą Polską (w 90% przypadków są to 2 dni).

Czas oczekiwania na przesyłkę nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.
W przypadku niektórych produktów czas realizacji jest wydłużony (mówi o tym informacja prezentowana na stronie ofertowej takiego produktu).
Więcej informacji znajdziesz tutaj.


9. Czy można osobiście odebrać zamówiony towar?

Tak, osoby pragnące osobiście odebrać zakupione artykuły zapraszamy do nas w dni robocze od 9-16, na adres:
Elektrotip sp. z o.o.
ul. Traugutta 1/11 (I piętro)
43-502 Czechowice-Dziedzice
.


10. Czy można otrzymać fakturę oraz podać inny adres do wysyłki niż ten z faktury?

Tak, jest to możliwe. Wystarczy wypełnić i zaznaczyć odpowiednie pola na stronie zamówienia (w Koszyku).

11. Gdzie można sprawdzić status zamówienia?
Po dokonaniu zakupu w sklepie Elektrotip.pl każdy Klient otrzymuje indywidualny link, dzięki któremu może sprawdzić wszelkie informacje związane ze złożonym zamówieniem – w tym aktualny status zamówienia.

Status przesyłki można śledzić za pośrednictwem strony internetowej wybranego przewoźnika (InPost, DPD lub Poczta Polska) – link do indywidualnie wygenerowanej strony Klient otrzymuje w mailu informującym o wysłaniu paczki.
 

12. Czy oferowane produkty posiadają gwarancję?
Tak, wszystkie produkty dostępne na stronach Elektrotip.pl posiadają gwarancję producencką. Informacje o okresie gwarancji artykułu znaleźć można w opakowaniu zamówionego produktu bądź na stronie internetowej danego producenta.
 

13. Czy można odstąpić od umowy i zwrócić towar?
Tak, jest to możliwe. W tym celu należy odesłać do nas otrzymany produkt (w nienaruszonym stanie) wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Dokładne informacje dostępne tutaj.
 

14. Jak reklamować zakupiony towar?
W celu reklamacji uszkodzonego fabrycznie bądź nie działającego prawidłowo produktu należy skontaktować się z naszym sklepem.
Reklamację można złożyć osobiście, pisemnie (drogą pocztową bądź mailem) lub telefonicznie. Zawierać powinna:
- imię i nazwisko klienta,
- nazwę towaru i datę zakupu,
- date wystąpienia wady,
- opis wady oraz oczekiwane względem uszkodzonego produktu (naprawa, wymiana, obiżka ceny, zwrot pieniędzy).

Reklamowany towar należy
odesłać lub dostarczyć osobiście na adres:
Elektrotip sp. z o.o.
ul. Traugutta 1 / p.11
43-502 Czechowice-Dziedzice.

W terminie nie dłuższym niż 14 dni Klient zostanie ponformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego. Szczegóły tutaj
.